W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.
Rozumiem Więcej

Odkryj nowe źródła lojalności klientów i wykorzystaj je w swojej organizacji! Dowiedz się, jak oferować wyjątkowe produkty, które pokochają Twoi klienci.

Masz coraz większe problemy z utrzymaniem lojalności dotychczasowych klientów? Szukasz nowych źródeł przewagi konkurencyjnej w walce o powracających klientów? Zauważasz, że dotychczasowe metody budowania lojalności przestają być skuteczne? Weź udział w konferencji z udziałem Erica Almquista, wybitnego doradcy z zakresu zarządzania i strategii sprzedaży. Skorzystaj ze wskazówek i narzędzi bazujących na najnowszych badaniach ICAN Research oraz Bain & Company i odkryj nowe szanse rozwoju swojej firmy, i naucz się projektować produkty, które pokochają Twoi klienci.

Pobierz broszurę konferencyjną i już teraz:

  • sprawdź, czy Twoja firma już teraz ma problem z lojalnością swoich klientów (lub niebawem będzie się z nim zmagać),
  • dowiedz się, jak uniknąć pułapki utowarowienia w czasach, gdy każdą ofertę można łatwo i szybko skopiować, by następnie sprzedać taniej,
  • sprawdź, jak zmienia się dziś przestrzeń budowania relacji z klientem.

Nie zwlekaj: już teraz sięgnij po nasze materiały!

Pobranie broszury